Quiz – Χειριστή Ταχυπλόου

Αγαπητέ υποψήφιε χειριστή ταχυπλόου

Συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον σας να γίνετε χειριστής ταχυπλόου! Η εκπλήρωση αυτού του στόχου απαιτεί πολλή προετοιμασία και δουλειά, και ένα από τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε είναι να περάσετε το τεστ με ερωτήσεις.

Διασφαλίστε ότι έχετε την κατάλληλη γνώση

Το τεστ αυτό είναι σημαντικό για να διασφαλίσετε ότι έχετε την κατάλληλη γνώση και εκπαίδευση για να χειρίζεστε μια ταχύπλοη σκάφη με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Αυτό το τεστ θα εξετάσει τις γνώσεις σας σχετικά με τους κανονισμούς και τις πρακτικές της ναυσιπλοΐας, τις διάφορες τεχνικές που απαιτούνται για την επιβίωση σε περίπτωση κινδύνου, καθώς και την επίδειξη δεξιοτήτων στην πλοήγηση και τον έλεγχο του σκάφους.

Μην ανησυχείτε αν αισθάνεστε ανασφαλείς για το τεστ. Αυτό είναι φυσιολογικό και πολλοί άλλοι υποψήφιοι χειριστές ταχυπλόου αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Το καλό είναι ότι μπορείτε να προετοιμαστείτε για το τεστ και να επιτύχετε τον στόχο σας.

Μην αγνοήσετε τη σημασία του τεστ

Η ασφάλεια είναι πάντα η προτεραιότητα στη ναυσιπλοΐα, και η προσεκτική κατάρτιση των χειριστών ταχυπλόων είναι ουσιαστική για τη διασφάλιση αυτής της ασφάλειας. Η προσεγμένη εκπαίδευση και πιστοποίηση σας ως χειριστής ταχυπλόου μπορεί να αυξήσει τις ευκαιρίες εργασίας σας στο μέλλον.

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο Quiz με ερωτήσεις και στο μέλλον σας ως χειριστής ταχυπλόου!

Kαλή επιτυχία

0%

Quiz – Χειριστή Ταχυπλόου

Το Quiz αυτό είναι σημαντικό για να διασφαλίσετε ότι έχετε την κατάλληλη γνώση και εκπαίδευση για να χειρίζεστε μια ταχύπλοη σκάφη με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Παρακαλούμε συμπηρώστε τα στοιχεία σας

1 / 112

1. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:

2 / 112

2. Φανός κορώνης είναι:

3 / 112

3. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

4 / 112

4. Ο αναλαμπών φανός χρησιμοποιείται:

5 / 112

5. Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:

6 / 112

6. Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:

7 / 112

7. Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

8 / 112

8. Περίβλεπτος φανός είναι:

9 / 112

9. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:

10 / 112

10. Η χρήση φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται:

11 / 112

11. Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:

12 / 112

12. Σε κάθε περίπτωση το πλοίο που υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ. να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει:

13 / 112

13. Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

14 / 112

14. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

15 / 112

15. Ο όρος προσαραγμένο πλοίο σημαίνει:

16 / 112

16. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:

17 / 112

17. Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:

18 / 112

18. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

19 / 112

19. Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:

20 / 112

20. Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:

21 / 112

21. Το ψαροντουφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:

22 / 112

22. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:

23 / 112

23. Γεωγραφικό στίγμα είναι:

24 / 112

24. Πλευρικοί φανοί είναι:

25 / 112

25. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι - γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:

26 / 112

26. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

27 / 112

27. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

28 / 112

28. Το καπνογόνο έχει χρώμα:

29 / 112

29. Φανός ρυμούλκησης είναι:

30 / 112

30. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:

31 / 112

31. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:

32 / 112

32. Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:

33 / 112

33. Ο εφίστιος φανός είναι:

34 / 112

34. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) έχει εφαρμογή:

35 / 112

35. Γαρμπής είναι άνεμος:

36 / 112

36. Κλίμακα πλάτους είναι:

37 / 112

37. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:

38 / 112

38. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας;

39 / 112

39. Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:

40 / 112

40. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

41 / 112

41. Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:

42 / 112

42. Ο Γρέγος είναι άνεμος:

43 / 112

43. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:

44 / 112

44. Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:

45 / 112

45. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

46 / 112

46. Κατά τη διάρκεια του πλου:

47 / 112

47. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

48 / 112

48. Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει:

49 / 112

49. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

50 / 112

50. Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:

51 / 112

51. Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:

52 / 112

52. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:

53 / 112

53. Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:

54 / 112

54. Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:

55 / 112

55. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

56 / 112

56. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:

57 / 112

57. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:

58 / 112

58. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

59 / 112

59. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

60 / 112

60. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

61 / 112

61. Ένα μηχανοκίνητο πλοία που ρυμουλκεί την νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:

62 / 112

62. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

63 / 112

63. Κλίμακα μήκους είναι:

64 / 112

64. Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:

65 / 112

65. Ο όρος εν Πλω σημαίνει:

66 / 112

66. Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:

67 / 112

67. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

68 / 112

68. Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

69 / 112

69. Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:

70 / 112

70. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

71 / 112

71. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν σκιέρς

72 / 112

72. Που δεν συνιστάται αγκυροβολούμε;

73 / 112

73. Η κυκλοφορία ταχυπλόων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:

74 / 112

74. Σορόκος είναι άνεμος:

75 / 112

75. Όταν πρόκειται να αττοπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:

76 / 112

76. Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει:

77 / 112

77. Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

78 / 112

78. Τρεις βραχείς συριγμοί σημαίνουν:

79 / 112

79. Πορτολάνα είναι:

80 / 112

80. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:

81 / 112

81. Πέντε βραχείς συριγμοί σημαίνουν:

82 / 112

82. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:

83 / 112

83. Ένα αλιευτικά πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:

84 / 112

84. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:

85 / 112

85. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:

86 / 112

86. Που μετριέται η απόσταση:

87 / 112

87. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε:

88 / 112

88. Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:

89 / 112

89. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

90 / 112

90. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:

91 / 112

91. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχύπλοου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:

92 / 112

92. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:

93 / 112

93. Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα φέρει κατά τη νύχτα τους εξής φανούς:

94 / 112

94. Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

95 / 112

95. Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

96 / 112

96. Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

97 / 112

97. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:

98 / 112

98. Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:

99 / 112

99. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:

100 / 112

100. Βάθος είναι:

101 / 112

101. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:

102 / 112

102. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

103 / 112

103. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:

104 / 112

104. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:

105 / 112

105. Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:

106 / 112

106. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς την νύχτα:

107 / 112

107. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

108 / 112

108. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

109 / 112

109. Η εκτόξευση /πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γινετε:

110 / 112

110. Κατά τον κατάπλουν σε θέση ελλιμενισμού α χειριστής οφείλει:

111 / 112

111. Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι:

112 / 112

112. Βύθισμα είναι:

Your score is

The average score is 57%

0%

Μείνετε ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Κάντε εγγραφή στο newsletter και μάθετε πρώτοι ό,τι συμβαίνει στο χώρο της ναυαγοσωστικής, τους νέους κανονισμούς και τα νέα της Thalassa Services.

Περισσότερα για εξερεύνηση

Καριέρα

Μείνετε σε επαφή

Scroll to Top